Affärer

Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender

Medieevent avslöjade framtidens mobiltrenderMedieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 2Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 3Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 4
Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 6Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 7Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 8Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 9
Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 11Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 12Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 13Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 14
Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 16Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 17Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 18Medieevent avslöjade framtidens mobiltrender bild nr 19

I torsdags landade medieeventet Schibstednext i Jönköping. Arrangemanget, som lyfter de senaste trenderna inom mobilanvändning och annonsering lockade ett 60-tal chefer och personer verksamma inom medie- och marknadsbranschen till Stora Hotellet.

Bland talarna fanns Estelle Douglas, Produktchef Online på Schibsted Sales & Inventory som berättade om det senaste inom geostyrd annonsering.
Staffan Engström, Head of Mobile at Schibsted Publishing gav en sneak peak på Schibsteds stora mobilundersökning som bland annat redovisade vilken typ av annonsering ger bäst genomslagskraft.

Schibsted är ett av Europas största mediehus där bland annat Aftonbladet, Svenska Dagbladet och Blocket ingår.

Se bilder
Kommentarer
comments powered by Disqus
Till toppen