Affärer Affärsmingel

Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där?

Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där?Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 2Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 3Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 4
Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 6Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 7Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 8Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 9
Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 11Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 12Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 13Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 14
Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 16Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 17Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 18Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 19
Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 21Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 22Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 23Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 24
Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 26Jönköpings besöksnäring samlades på stormingel – vilka var där? bild nr 27

På tisdagen samlades hela Jönköpings besöksnäring när Destinationsdagen arrangerades på Jönköpings teater. Se vilka som var där och minglade i vårt bildspel.

Varje år sedan 2014 anordnas Destinationsdagen av Destination Jönköping. På tisdagen samlades närmare 180 personer från kommunens besöksnäring på Jönköpings teater under tredje upplagan av arrangemanget.

– Det är en blandning utav näringen, politik, organisationer, idrottsklubbar och kultur, säger Patrik Olderius, vd för Destination Jönköping.

LÄS MER: Glädjesiffrorna: Jönköping allt populärare som turistort

I år låg fokus under dagen på att berätta om bolagets egen verksamhet.

– Det handlade egentligen om vad vi gör för någonting och hur vi jobbar med destinationen och attraktionskraften utifrån vårt ägardirektiv. Vi ska jobba med att marknadsföra platsen Jönköpings kommun.

LÄS MER: Efter Dreamhack – här är nästa storsatsning på e-sport i Jönköping

Olderius berättar att det under dagen inte minst av allt lyftes fram hur Destination Jönköping jobbar enligt en tydlig plan.

– Vi visar att vi har en idé med det vi vill göra. Det finns en röd tråd i det vi gör. Vi är ju ett utvecklings- och marknadsbolag, så vi måste ju hela tiden driva framåt.

Se vårt bildspel från Destinationsdagen 2016.

LÄS MER: Stor mingelsuccé när Atteviks bjöd in till tjejkväll

LÄS MER: Jönköpingsprofilerna flockades när nya landshövdingen hälsades välkommen

Se bilder
Kommentarer
comments powered by Disqus
Till toppen